rozkosz nad rozkosze

12.5.09

Najbardziej lubię, gdy znienacka do głowy wpadnie mi jakiś pomysł, gdy smak nieprzetestowany urodzi się w mojej głowie i okaże się być po prostu czymś wspaniałym. Dziś postanowiłam połączyć cukinię, kozi ser i czarne oliwki i... po prostu się zachwyciłam! Pomruków rozkoszy końca nie było (Luby zaświadczy!).

Farfalle z cukinią, czarnymi oliwkami i kozim serem
(na 2 osoby)
  • 1 średnia cukinia
  • 1 mała cebulka lub szalotka
  • 2-3 ząbki czosnku
  • ok 100g kremowego sera koziego
  • parę łyżek czarnych oliwek drylowanych, posiekanych na plasterki
  • odrobina soli, pieprz świeżo mielony, trochę suszonej bazylii i oregano
  • oliwa
Wstawić wodę na makaron. Pokroić cukinię w kostkę, wysypać na sito i lekko osolić. Zostawić na 15 min. Do wrzątku wrzucić makaron. Posiekać cebulę i czosnek, a następnie wrzucić na rozgrzaną oliwę. Cukinię przepłukać a następnie osuszyć papierowym ręcznikiem i dorzucić do zeszklonej cebuli. Podusić aż cukinia zmięknie i doprawić przyprawami i ziołami.
Makaron odcedzić i dodać do warzyw. Dodać kozi ser i dokładnie wymieszać. Na koniec dodać oliwki, zamieszać i rozłożyć do talerzy. Mam nadzieję, że Wam będzie smakowało tak, jak mnie :)

zdjęcie z 2009 roku
Zdjęcie z 2018 roku

Zobacz także

0 komentarze

LinkWithin

Flickr

Created with flickr badge.