Wielkanoc w obrazkach

6.4.10

W te święta mało eksperymentowałam stąd mogę co najwyżej podzielić się sprawdzonymi przepisami i zdjęciami. Był więc tradycyjnie mazurek kajmakowy z dżemem z czarnej porzeczki (na zdjęciach w wersji babeczkowej z resztki ciasta).



Z Kwestii Smaku zaś ściągnęłam przepis na sernik cytrynowy. Co się naklęłam przy kremie cytrynowym to moje, sernik też nie do końca wyszedł - był za wilgotny jak na mój gust, ale może tylko się czepiam...

Z Kwestii Smaku ściągnęłam też przepis na pasztet domowy. Wyszedł bomba mimo, że tylko z wołowiny. Dodaliśmy do niego jeszcze garść suszonych śliwek namoczonych uprzednio w wódce. Wszystkim bardzo smakował, więc na pewno wejdzie do stałego repertuaru.

Tu domowy pasztet na grzankach z domowych bułek.
Czy jestem z siebie dumna? Ależ. :)

Zobacz także

0 komentarze

LinkWithin

Flickr

Created with flickr badge.